Ring, hvis du har oplevet problemer med digital adgang

Vi vil gerne hjælpe dig, hvis du har oplevet problemer med at få adgang til oplysninger om din ejendom.

Desværre har nogle boligejere oplevet problemer, når de har modtaget digital post fra Vurderingsstyrelsen med besked om, at de nu kunne se de data, deres vurdering vil bygge på.

Nogen har oplevet, at det ikke var muligt at klikke på det link, der var i notifikationen i deres digitale postkasse.

Det er vigtigt at være opmærksom på den besked, du modtager fra Vurderingsstyrelsen i din digitale postkasse, da du har 4 uger til at gennemgå oplysningerne – og evt. sende en indsigelse, hvis du mener, der er fejl eller mangler i oplysningerne om din bolig.

Ring til os

Hvis du har oplevet, at tekniske udfordringer har forhindret dig i at sende en indsigelse rettidigt – enten ved brug af det medsendte link eller ved at logge ind på vurderingsportalen.dk – er du velkommen til at ringe til os på 72 22 16 26.

Så vil vi notere dine kontaktoplysninger og problemets karakter og derefter vende tilbage til dig.